ul. Promyk 4,
60-393 Poznań

+48 61 861 81 76
sekretariat@sp91.pl

Kategoria:

Wprowadzanie liter, to również dla nas świetna zabawa. Uczniowie odkodowali literę "S" na macie edukacyjnej przy okazji kształtując swoją orientację przestrzenną oraz rozwijając spostrzegawczość. Dzieci dobrze się bawiły odczytując współrzędne na osiach. Można by powiedzieć, że przy takiej zabawie litera poznała się sama :) W dalszej części zajęć dzieci rozwijały umiejętność opowiadania twórczego na podstawie historyjki obrazkowej - układały i opowiadały legendę o smoku wawelskim z zachowaniem kolejności zdarzeń. Z ochotą przystąpiły także do rozkodowania zakodowanego na kartach pracy smoka. 

 

 

 

 

 

 

 

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s
Kategoria:

Poznawanie zabytków i ważnych miejsc w Polsce też może być fascynującą zabawą. Podczas zajęć uczniowie "podróżowali" po macie edukacyjnej, na której zakodowane były zabytki i ważne miejsca w Polsce. Najpierw odkodowali trasę do zabytku. Następnie dzieci nazywały zabytki, które rozpoznały, a na mapie Polski pokazywały miasta, w których te zabytki się znajdują. Opowiadały co wiedzą na ich temat. Uczniowie przyswajali wiedzę na temat polskich zabytków oraz ważnych miejsc, a przy okazji podczas pracy z matą edukacyjną doskonalili orientację przestrzenną, doskonalili myślenie abstrakcyjne i logiczne odkodowując trasę, rozwijali spostrzegawczość, kształtowali umiejętność odczytywania położenia przedmiotu, przy pomocy jego współrzędnych.

>>GALERIA<<

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s
Kategoria:

Wśród zadań należących do projektu "Zaprogramuj przyszłość" są przewidziane działania z kubeczkami. Zwykła - niezwykła piramida kubeczkowa rozwija umiejętność odwzorowania układu, współzawodnictwo oraz umiejętność odczuwania sukcesu i porażki. Celem nadrzędnym jest rozwój matematyczny, w zakresie geometrii, pracy ze zbiorem oraz układem współrzędnych itp. Niby zabawa, a tak naprawdę nabywanie ważnych umiejętności. Każda grupa pracowała z planszami, na których narysowane były konkretne ułożenia. Ich zadaniem miało być, w jak najszybszym czasie ułożenie wzoru.

>>GALERIA<<

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s
Kategoria:

Programowanie na macie daje ogromną radość łączenia ruchu i zdobywania ściśle określonych umiejętności. Uczniowie poznają pierwsze układy osi, pracują z symetrią, przekładają polecenia na konkretną czynność, muszą odkodować algorytm lub stworzyć algorytm. Praca z matą wymaga skupienia, koordynacji pracy w grupie, dobrej komunikacji pomiędzy uczniami oraz logicznego myślenia i wizualizacji przestrzennych. Praca wyobraźni jest tu kluczową.

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s